Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2018 22:46 - Искаш ли да си спасен не бъди баптист
Автор: presbyterianchurch Категория: Други   
Прочетен: 223 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.05.2018 00:27


Историята на един бивш баптист.
Никога повече не искам да се повтори тази история.

 Искаш ли да си си спасен не бъди баптист. Може би  си мислите, че се шегувам с написаното заглавие. 
Колкото и да не ни се вярва, истината  че ако  търсим истинско спасение не можем да служим като християни  в баптистки църкви. Защото баптистите сами убиват своите ревностни християни. Израснах, като баптист, но животът ми мина през мрачната сянка на смъртта.  Едно време изповядвах; Искам да умра и живея като баптист. 
Но сега казвам; Искам да живея , да работя и умра като християнин.  
Запомнете до като не се махнат всички доносниците в този съюз ще има мрак  и  ада ще ги следва. Просто е необходимо време да се събудите ако не искате да пострадате  и да съжалявате за годините, които сте живели просто напусни това общество, защото с вас ще се случи точно това, което се случи  с мен.
Пазете се ,  това е моя апел към всички вас.

Бях на 16 години, когато влезнах в баптистка църква, бях един от най-ревностните християни от почти всичките , които познавах, но не знаех, че ревността за служение се третира, като грях и престъпление.

Започнах, да се моля. Молитвите ми към Бога бяха сърдечни, както и сега са. Започнах да гледам видени, сънища, да чувам гласове. Яви се Христос пред мен. Започнах да гледам Божието царство и всеки ден ми се случваше нещо ново.

Тръгнах да служа на Бога, не защото някой ме покани, а защото майка ми беше възкресена от мъртвите, и в последствие дадох живота си изцяло на Бога.

След срещата на пасторите на Хижа „ Иглика „ в София на Витоша. Живота ми изцяло се промени. Провала от тяхна страна беше сигурен. Много агенти , много нещо…….

Не искам в тази статия да ви опиша всичко подробно, но да напуснете това общество по рано, то е гаранция за вашето духовно спасение. Казвам го от опит.

Не познавам по ревностен баптист от мен, но не познавам и по огорчен и гонен и преследван за вярата си от тях в продължение на 32 години. Всеки сам кове историята си и живота си, но ако искате да не сте поредната жертва , като мен, мястото ви не е там.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: presbyterianchurch
Категория: Други
Прочетен: 31715
Постинги: 47
Коментари: 10
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930