Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2018 09:18 - Силата на Божия човек
Автор: presbyterianchurch Категория: Други   
Прочетен: 203 Коментари: 0 Гласове:
0



 Днес Господ започна да ми говори ,  каква е силата на Божия човек.  Това много ме насърчи и ме укрепи в слабата ми вяра.

Представих  всички пастори пред себе си. Успехът им ,  парите ,  властта , укрепените стени които са изградили ,  дистанцията между хората  които имат, това че всички ги приемат за богове. Богаството което са натрупали за годините, силата им в държавата ,  подкрепата от политици и бизнесмени.
А от другата страна представих и своето постижение; Гонение, намразиха ме, арестуван, лишен от граждански права, лишен от семейство, лишен от родният ми край.  Без право на работа. Когато се роди дъщеря ми нямах правото да я видя с години.
Заплашиха родителите ми, че ако ми приемат у дома ще унищожат цялата фамилия.  Болен, бит, оръжие автомат насочен срещу мен ,  само за да не проповядвам Божието Слово. Бесилка,  с ножове да ме убият, вили ,  цели селища по време на комунизъма станаха срещу мен да не благовествах, в кома 6 месеца 24 тонен тир мина върху мен, умрял излезе душата ми и видях тялото си когато ме притисна 12 тонна панела, поставиха ме комунистите в ледена вода 48 часа при минус 40 градуса до шия само главата ми от горе , гонен от град на град и от село на село от държава в държава ,  за да спася животът си. На тези които съм ги спасявал и им помагах те ми бяха първите противници, хвърлен бензин на мен и на детето ми от вярващи и полиция да бъдем изгорени живи и Бог ни спаси него и мен и още куп трудности в живота, кофискуван дом и пращам от 1990 година както и баптистите прекарват живота ми през ада. Без личен паспорт и гражданство живях в България.
Когато търсех помощ винаги имах трудности и проблеми от повярвали. Веднъж когато бях на пробация ми казаха; Искаме да ни предадеш силните християни, да ни кажеш с кои се срещат, кои са им приятелите , къде се събират, какво си говорят. Искаха такова нещо от неправелният човек. Никога да предавам мой братя и сестри и техният живот да се превърне като моя , заедно с семействата си. Но това е реалност и днес. Горко на Такива пастори предатели, които съсипаха църквата.
Не знам на кои мога да се доверя. Кой ми е приятел и кой неприятел.
Но какво толкова са искали от мен за да страдам толкова; ИСКАХА САМО ЕДНО ЕДИНСТВЕНО НЕЩО -  ОТКАЖИ СЕ ОТ ВЯРАТА ,  ОТКАЖИ СЕ ДА СЛУЖИШ НА БОГА И ДА ПРОПОВЯДВАШ И НИЕ ЩЕ ТИ НАПРАВИМ ЖИВОТЪТ ЩАСТЛИВ!
Отговорих им;  Не мога ! Аз ще служа на Бога , аз съм слуга на Бога и ще му се покоря.
Знаете ли какво чух от велик проповедник ,  пастор приет не само в България  но и в Европа.
"Ние проповядваме Бог защото хората ,  това искат да чуят и го правим. Даваме им това което искат ,  но  взимам това което ни трябва а именно парите , богаството им и трудът им.
Това ми го каза известен пастор. За мен стана много жалък ,  стана много ниско в очите ми. Той повече за мен не съществуваше.
Тогава му отговорих; НО АЗ ГО ВИДЯХ, НО АЗ ГО ЧУХ ,  НО АЗ СЕ СРЕЩНАХ С НЕГО!
Видях Рая и Ада ,  видях ангели на небето ,  всеки ден ние си говорим с Бога, не мога да се откажа. Аз отдавна не съм мой.
Всичко принадлежи на Бога.
И още много други неща се случиха с мен.
Това което разбрах и видях не мога да се откажа.
В тези последни дни  разбрах още едно нещо. И това е чудно за мен. Дявола се страхува от хриснияни, които са издържали толкова много изпитания и трудности в живота.
Алелуя. Разбрах , че  и толкова слаб с трудности в живота съм по силен от тях. Чух с ушите си и видяха очите ми ,  как пастори се страхуват от мен, че съм страдащ и силен във вярата и се плашата да не запаля вярата на други християни.
О, Господи  днес ти ми откри, че в слабаст ние сме по силни.
Прав беше апостол  Павел,  че в слабост се изявява Божията сила.
Амин.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: presbyterianchurch
Категория: Други
Прочетен: 31739
Постинги: 47
Коментари: 10
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930